Regulamin gabinetu Body Quest

Zakup usługi i rezerwacja terminu zabiegu równoznaczna jest

z akceptacją warunków niniejszego regulaminu świadczenia usług.

R E G U L A M I N         G A B I N E T U

Niniejszy regulamin, zwany dalej „regulaminem”, określa zasady korzystania z usług

Gabinetu Dietetyki i Masażu Body Quest zwanym dalej „gabinetem”.

Klienci gabinetu mają obowiązek zapoznania się z regulaminem przed kupnem i przystąpieniem do dowolnej usługi świadczonej w gabinecie, zwanej dalej „usługą” lub „zabiegiem”.

Kupno usługi i przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień regulaminu.

Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do postanowień regulaminu.

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

Regulamin dostępny jest na recepcji gabinetu oraz na stronie www.bodyquest.pl

Gabinet nie świadczy usług na tle seksualnym.

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Gabinet Dietetyki i Masażu Body Quest prowadzony jest przez mgr fizjoterapii i dietetyk – Monikę Kwaśniewską, prowadzącą działalność gospodarczą, przy ul. Majerankowej 28 we Wrocławiu,

NIP: 8971715941, REGON: 020310130.

1.2. Wszystkie usługi dostępne w ofercie gabinetu wykonywane są przez osobę posiadającą uprawnienia, doświadczenie zawodowe oraz niezbędne umiejętności. Na życzenie Klienta udostępnia się wgląd do dyplomów, certyfikatów oraz kursów dokumentujących uprawnienia do wykonywania zawodu, a tym samym usług świadczonych w gabinecie Body Quest.

1.3. Klientem gabinetu Body Quest może zostać osoba pełnoletnia, bądź niepełnoletnia za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.

1.4. Na terenie gabinetu nie mogą przebywać zwierzęta, obowiązuje zakaz spożywania alkoholu oraz palenia wyrobów tytoniowych (w tym również e-papierosów).

 

2. OFERTA I CENNIK USŁUG

Aktualna oferta oraz cennik dostępne są na recepcji gabinetu, stronie internetowej www.bodyquest.pl

oraz na bodyquest.booksy.com

3. ZASADY REZERWACJI WIZYTY/USŁUGI

3.1. Do gabinetu Body Quest obowiązują zapisy. Terminy ustalane są telefonicznie, osobiście, mailowo

lub poprzez bodyquest.booksy.com

3.2. Dokonanie zakupu usługi oraz zapisanie się na wizytę równoznaczne jest z akceptacją niniejszego regulaminu.

3.3. Aby zapisać się na wizytę należy podać swoje imię, nazwisko, numer telefonu oraz rodzaj usługi na którą chce się zapisać.

3.4. Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych niezbędnych do realizacji wizyty w gabinecie Body Quest zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz.1000).

 

3.5. Rezerwacja wizyty jest równoznaczna ze zgodą na wypełnienie przed pierwszą wizytą Karty Klienta, na której umieszcza się podstawowe dane osobowe, zapisuje wszystkie dolegliwości i schorzenia (o ile występują), a także zapoznaje się z przeciwwskazaniami do zabiegu. Niezastosowanie się Klienta do wymogów gabinetu, poświadczenie nieprawdy w Karcie Klienta lub wywiadzie wyłącza odpowiedzialność za zabieg personel gabinetu. Karta prowadzona jest zgodnie z wytycznymi Krajowej Izby Fizjoterapeutów obowiązującymi od dnia 31.05.2016r.

3.6. W serwisie bodyquest.booksy.com, służącym do rezerwacji wizyt, uruchomiona jest opcja „kaucja”. Zasady te określają, że dla wszystkich usług gabinetu Body Quest rezerwuje się prawo do wyegzekwowania kaucji w wysokości 50% wartości umówionej usługi w przypadku nie pojawienia się na umówionej wizycie bądź w przypadku anulowania wizyty w ostatniej chwili ( tj. w czasie krótszym niż 24h od umówionej wizyty). Kaucja nie jest egzekwowana w przypadku wizyt na których Klient jest obecny, w związku z czym należy dokonać pełnego rozliczenia po zakończeniu wizyty.

3.7. Od Klienta zapisującego się na wizytę telefonicznie, osobiście lub mailowo nie pobiera się kaucji.

3.8. Każdy Klient w przeddzień umówionej wizyty otrzymuje wiadomość przypominającą z konkretną datą i godziną jej odbycia, co nie zwalnia go z obowiązku pamiętania i stawienia się na umówioną wizytę. Gabinet Body Quest nie bierze odpowiedzialności za przeoczenie i nieodczytanie przez Klienta wiadomości przypominającej o umówionej wizycie.

3.9. Gabinet Body Quest zastrzega sobie prawo do blokowania możliwości rezerwacji internetowej, poprzez serwis booksy, wizyty Klientom, którzy zarezerwowali wizytę i nie stawili się na nią w wyznaczonym terminie.

3.9.1. W przypadku blokady dostępu do serwisu booksy, możliwa jest rezerwacja osobista lub telefoniczna, pod warunkiem pokrycia 50% wartości poprzedniej wizyty oraz zapłaty zadatku w wysokości 50% na kolejną wizytę.

 

4. ZASADY ANULOWANIA WIZYTY

4.1. W przypadku braku możliwości przybycia na umówioną wizytę należy ją odwołać lub przełożyć nie później niż na 24h przed zaplanowaną godziną.

4.2. W przypadku niestawienia się lub zbyt późnego odwołania jej (tj. w czasie krótszym niż 24h) gabinet zastrzega sobie prawo do odbycia kolejnych wizyt na zasadzie przedpłaty.

4.3. W przypadku gdy Klient dokonał wcześniejszej przedpłaty za usługę, umówił termin jej wizyty, nie odwołał jej i nie przyszedł na wyznaczony termin, wizyta zostaje uznana za odbytą i nie podlega zwrotowi.

4.4. W przypadku rezerwacji wizyty przez bodyquest.booksy.com, serwis ten zabezpiecza od Klienta kaucję w wysokości 50% wartości umówionej wizyty. Zasady zabezpieczenia kaucji określają, że dla wszystkich usług gabinetu Body Quest rezerwuje się prawo do wyegzekwowania kaucji w wysokości 50% wartości umówionej usługi w przypadku nie pojawienia się na umówionej wizycie bądź w przypadku anulowania wizyty w ostatniej chwili ( tj. w czasie krótszym niż 24h od umówionej wizyty). Kaucja nie jest egzekwowana w przypadku wizyt na których Klient jest obecny, w związku z czym należy dokonać pełnego rozliczenia po zakończeniu wizyty. W związku z tym Klient musi liczyć się z faktem, że jeśli odwoła wizytę w ostatniej chwili (tj. w czasie krótszym niż 24h od rozpoczęcia wizyty) lub nie pojawi się na umówionej wizycie, której nie odwoła kaucja zabezpieczona przez serwis booksy.com zostaje pobrana przez gabinet Body Quest.

4.5. W przypadku przeziębienia, grypy lub innej infekcji, należy odwołać wizytę z uwagi na przeciwwskazanie do wykonania zabiegu oraz ryzyko zarażenia personelu – najwcześniej jak to możliwe.

4.6. W przypadku kiedy Klient nie odwoła/nie anuluje umówionej wizyty więcej niż 3 razy lub zrobi to na ostatnią chwilę (tj. w czasie krótszym niż 24h od umówionej wizyty), gabinet Body Quest zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania kolejnych wizyt.

4.7. Jeżeli Klient posiada wykupiony Pakiet lub Bon Podarunkowy/voucher, w przypadku braku pojawienia się lub zbyt późnego anulowania wizyty (tj. w czasie krótszym niż 24h), zabieg zostaje uznany za zrealizowany i zostaje potrącony z Pakietu a Bon Podarunkowy/voucher będzie uznany za wykorzystany.

 

5. WIZYTA W GABINECIE

5.1. Klient przed przystąpieniem do wizyty zobowiązany jest do wypełnienia Karty Klienta. W Karcie tej określa swój aktualny stan zdrowia i zapoznaje się z przeciwwskazaniami do wybranego zabiegu. W przypadku utajenia lub poświadczenia nieprawdy o swoim stanie zdrowia całkowita odpowiedzialność za dany zabieg przechodzi na Klienta.

5.2. Umówiona godzina usługi jest godziną jej rozpoczęcia.

5.3. Gabinet Body Quest dopuszcza 5 minutowe spóźnienie Klienta bez żadnych strat. W innym przypadku czas wizyty zostanie adekwatnie skrócony do czasu spóźnienia. Klient zobowiązany jest do pokrycia ceny za całą wizytę. Nie ma możliwości, by przedłożyć wizytę o więcej, niż 5 minut, ponieważ po wizycie gabinet musi zostać odpowiednio zdezynfekowany, wywietrzony oraz posprzątany przed przybyciem kolejnego Klienta.

5.3. Personel gabinetu Body Quest zobowiązany jest do poszanowania prywatności oraz intymności Klienta.

5.4. W przypadku odczucia przez Klienta dyskomfortu lub złego samopoczucia w trakcie wykonywanej usługi, Klient zobowiązany jest natychmiast poinformować o tym fakcie personel gabinetu.

5.5. Personel gabinetu Body Quest zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania wizyty Klientowi, który jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. W takim przypadku, za wizytę zostanie pobrana opłata adekwatna jak za usługę, która się odbyła.

5.6. Personel gabinetu Body Quest zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania usługi, jeśli spotka się z zachowaniem nieadekwatnym do miejsca, w którym się znajduje (propozycje seksualne, agresja itp). W takich przypadkach zostanie wezwana Policja a opłata za wizytę zostanie pobrana, jak za usługę, która się odbyła.

5.7. Bezpośrednio po zakończonej wizycie, Klient zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za wykonaną usługę (także za niewykonaną, w przypadkach opisanych niniejszym regulaminem). Do form płatności należą: gotówka, karta płatnicza, blik (przelew na telefon) oraz Bon Podarunkowy. W przypadku Bonu Podarunkowego – Klient zobowiązany jest do przedstawienia go przed rozpoczęciem usługi. W przypadku jego braku (nie okazania), Klient zobowiązany jest do opłacenia wykonanej usługi (gotówką lub kartą).

5.8. Klienci gabinetu Body Quest odpowiadają za wszelkie uszkodzenia wyposażenia gabinetu, do pełnej ich wartości. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiadają rodzice lub opiekunowie prawni.

5.9. Gabinet Body Quest ma prawo do rozwiązania współpracy z Klientem oraz nie przyjmowania go w przypadku gdy:

 

6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA RZECZY KLIENTA

Klient odpowiada za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione w gabinecie Body Quest.

7. PRZECIWWSKAZANIA DO WYKONANIA ŚWIADCZONYCH USŁUG

Wszystkie usługi świadczone przez gabinet Body Quest należą do bezpiecznych.

Jednak występują do nich pewne przeciwwskazania.

Osoby, które dotyczy jedna z wymienionych poniżej sytuacji, nie powinny im się poddawać.

Przeciwwskazania:

8. BON PODARUNKOWY/VOUCHER

8.1. Klient może wykupić Bon Podarunkowy na dowolną kwotę, usługę bądź kilka usług.

8.2. Bon Podarunkowy można nabyć w formie papierowej lub elektronicznej.

8.3. Na Bonie Podarunkowym umieszczone są następujące informacje:

8.4. Bon Podarunkowy jest imienny i nie ma możliwości współdzielenia go z innymi osobami.

8.5. Okres ważności Bonu Podarunkowego to 3 miesiące od daty zakupu. Powyższy czas jest adekwatny na wykorzystanie jego usług/kwoty.

8.6. Bon Podarunkowy po upływie 3 miesięcy traci ważność i w całości zostaje uznany za wykorzystany, a wszystkie niewykorzystane z niego usługi lub kwota przepadają.

8.7. Bon Podarunkowy nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę lub wszelką inną formę pieniężną.

8.8. Gabinet gwarantuje możliwość realizacji Bonu Podarunkowego podczas godzin pracy w ramach wszystkich dostępnych terminów w grafiku pracy.

8.9. Przy dokonywaniu rezerwacji Klient proszony jest o informację, że formą płatności za umawianą usługę będzie Bon Podarunkowy.

8.10. Rezerwacja i anulowanie wizyty z Bonu Podarunkowego podlega takim samym zasadom jak w przypadku pojedynczej usługi.

8.11. Posiadacz Bonu Podarunkowego jest zobowiązany do okazania go przed wykonaniem usługi.

8.12. Posiadaczowi Bonu Podarunkowego nie przysługuje prawo wydania reszty w sytuacji gdy wartość usług jest niższa niż wartość Bonu Podarunkowego.

8.13. Posiadacz Bonu Podarunkowego jest zobowiązany do dopłaty różnicy, w przypadku, gdy wartość świadczonej usługi jest wyższa niż wartość Bonu Podarunkowego.

8.14. Gabinetowi Body Quest przysługuje prawo odmowy realizacji usługi w przypadku, gdy upłynął termin ważności Bonu Podarunkowego oraz posiadacz Bonu Podarunkowego ma wyraźne przeciwwskazania zdrowotne do wykonania zabiegu.

8.15. Gabinet Body Quest nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie, kradzież lub utratę Bonu Podarunkowego.

9. PAKIETY

9.1. Pakiet opłaca się z góry (100% jego wartości) po wykonaniu pierwszego zabiegu.

9.2. Klient podczas zakupu decyduje się na jeden z dostępnych pakietów w cenniku i w trakcie jego realizacji nie ma możliwości zamiany go na inny.

9.3. Po wykupieniu pakietu nie ma możliwości rezygnacji i zwrotu gotówki.

9.4. Każdy pakiet jest imienny i nie ma możliwości współdzielenia go z inną osobom.

9.5. Pakiet ma ważność 3 miesięcy, liczonych od momentu jego zakupu.

9.6. Pakiet po upływie 3 miesięcy traci ważność i w całości zostaje uznany za wykorzystany.

9.7. Rezerwacja i anulowanie wizyty z pakietu podlega takim samym zasadom jak w przypadku pojedynczej usługi.

10. REKLAMACJE I POSTANOWIENIA KOŃCOWE

10.1. Gabinet Dietetyki i Masażu Body Quest zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie, pod warunkiem, że nie naruszają one praw nabytych przez Klienta w trakcie trwania oferty. Zmiany regulaminu podaje się do wiadomości Klienta umieszczając je do wglądu w gabinecie oraz na stronie internetowej www.bodyquest.pl

10.2. Klient ma prawo wglądu do regulaminu oraz cennika na jakie powołuje się gabinet.

10.3. Wszelkie sprawy nieuregulowane niniejszym regulaminem rozstrzyga się w oparciu o Kodeks Cywilny.

10.4. Reklamacje oraz skargi można składać pisemnie na adres gabinetu: Gabinet Dietetyki i Masażu Body Quest ul. Majerankowa 28 51-180 Wrocław lub mailowo: kontakt@bodyquest.pl.

10.4.1.Reklamacja nie obejmuje powikłań tj.: ból utrzymujący się ok 1-2dni po terapii, złe samopoczucie, pojawienie się małych siniaków (wielkości kciuka), uczulenia na składniki kosmetyków oraz zaczerwienienie skóry.

10.4.2. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 14 dni roboczych.

10.5. Zabrania się filmowania oraz fotografowania na terenie gabinetu Body Quest bez uzyskania wcześniejszej zgody osoby upoważnionej do reprezentowania gabinetu.

10.6. Regulamin obowiązuje od dnia 10.08.2018r. i obowiązuje do odwołania.